1969. aastal Renault Group'i ja PSA poolt asutatud LAB on liiklusõnnetuste, biomehaanika ja inimkäitumise uurimisele spetsialiseerunud labor. Kummagi tootja 20 eksperti tegelevad igapäevaselt liiklusohutuse parandamisega.
50 aastat on Renault täiustanud oma autode ohutust
50 aasta jooksul on LAB aidanud liikluses hukkunute arvu viis korda vähendada. See on ilmekas näide erinevate tootjate koostööst liiklusohutuse tagamise huvides.
1954: ESIMESE LABORI LOOMINE
füsioloogia ja biomehaanika labori asutamine inseneriteaduskonna juurde.
1957: ESIMENE JUHI KÄITUMISE EKSPERIMENT
juhi käitumise uurimine, sõidustrateegiate ja -vajaduste analüüs.
1969: L.A.B. ASUTAMINE
L.A.B. asutamine (laboratoire d’accidentologie et de biomécanique - õnnetuste ja biomehaanika uurimise laboratoorium).
1974: BRV KATSESÕIDUK
passiivse ohutuse uurimissõiduk: BRV (basic research vehicle).
1978: EPURE SAFETY RESEARCH VEHICLE
Uurimisprototüüp, mis on loodud kaitsma reisijaid laup- ja külgkokkupõrke korral kiirustel kuni 65 km/h.
1995: SRP
SRP (système de retenue programmée) Programmeeritav turvavöösüsteem mudelil Megane I koos turvavöö pingepiirajaga.
2001: ESP
ESP mudelil Laguna II ja 3. põlvkonna SRP (AB topeltgeneraator / topeltmaht). Kokku on registreeritud üle 2000 patendi, mis on seotud kõrgtehnoloogiliste lahendustega (Fireman Access, SD Switch jne).
ohutum tulevik
Ainsaks eesmärgiks on vähendada veelgi liiklusõnnetuste ohvrite arvu. Läbi uute tehnoloogiate arendamise, aitab LAB tootjatel veelgi tõhusamaid süsteeme luua.