safety by Renault

human first program

Renault' sõidukite ohutus
human first program
kõigi liiklejate ohutuse parandamine
Andmete jagamine, kokkupõrketestid, täiemahulised õppused... Renault on pühendunud õnnetuste arvu ja nende raskusastme vähendamisele.

Teadlaste, ekspertide ja tuletõrjujatega koostöös välja töötatud programmil “Human first program” on ainult üks eesmärk: parandada kõigi liiklejate igapäevast ohutust.

Aastal 2025 viib Renault ohutuse sammu võrra kaugemale algatusega universal patent, millega ta avab konkurentidele oma ohutuspatendid.
kuni 32
täiustatud juhiabisüsteemi
üle 60
ühutussüsteemi
üle 2000
ohutusvaldkonnas registreeritud patendi(1)
üle 5000
väljakoolitatud tuletõrjuja(2)
(1)aastast 1969
(2)21 riigis

Renault ja tuletõrje - uus ja ainulaadne koostöö

Programmi Human First Program raames teeb Renault koostööd Frères Naudet'ga, kes tegid auhinnatud dokumentaalfilme 11. septembril ja Notre-Dame'i katedraali tulekahjust, et rõhutada ja illustreerida kontserni ja maanteepäästemeeskondade vahelist ulatuslikku koostööd. See on ainulaadne ettevõtmine, mis ühendab inseneritöö ning teadus- ja arendustegevuse "kuldseks tunniks" ehk väärtuslikeks minutiteks, mille jooksul päästjad teevad kõik võimaliku, et inimelusid päästa.
KOOLITUS
tuletõrjujate väljaõpe
Ainus tootja maailmas, kes on kaasanud oma insenerimeeskonda täiskohaga tuletõrjuja ja teeb regulaarselt koostööd maantee päästemeeskondadega – Renault on vaid mõne aastaga koolitanud välja 5000 tuletõrjujat 21-st riigist! Kavas on juba ka uued koolitused Euroopas ja Ladina-Ameerikas.
QRESCUE RENAULT
QRescue Renault: aja kokkuhoid päästeteenistusele
Esi- ja tagaklaasil olev QR-kood QRescue Renault tagab tuletõrjujatele kohese ligipääsu sõiduki "päästekaardile".

See annab tuletõrjujatele kogu informatsiooni, mida nad vajavad, et töötada tõhusalt ja ohutult. See võib hoida kokku kuni 15 väärtuslikku minutit, kui on tegemist ohvrite eest hoolitsemisega kuldse tunni6 jooksul.
6 kiireloomuline ajavahemik, mille jooksul patsiendid peavad saama otsustavat traumaabi.
PARTNERLUSES ARENDATUD TEHNOLOOGIA
Safety
Fireman Access
Kuigi meie kõrgepingeakud on loodud tagama, et neis ei saa tekkida riket mis tahes sisemise põhjuse tõttu, on välistest põhjustest tingitud tulekahju alati võimalik. Kui tuli levib akule, osutab Renault' leiutatud uuendus Fireman Access aku südamele, kuhu tuletõrjujad saavad tuletõrjevoolikud suunata, võimaldades akupõlengu kustutada vähem kui 10 minutiga, võrreldes keskmiselt 4 tunniga teiste tootjate puhul. See säästab umbes 42 000 liitrit vett ühe sekkumise kohta ja ennekõike ka päästetöötajate jaoks olulist aega.
Aastal 2025 viib Renault ohutuse sammu võrra kaugemale algatusega universal patent, millega ta avab konkurentidele oma ohutuspatendid.
Safety
SD Switch
Uuenduslik lüliti SD Switch ühendab aku koheselt kõrgepingevõrgust lahti.

ohutud ja kaasaegsed autod

50 aasta jooksul on Renault kaasa aidanud liiklusõnnetuste ohvrite arvu 5-kordsele vähendamisele. Kõigi kasutajate ohutuse pidevaks parandamiseks arendavad LAB-i (õnnetuste ja biomehaanika labori) eksperdid ning 600 inseneri ja tehnikut pidevalt välja uusi lahendusi. Kokku on registreeritud üle 2000 patendi ja välja on töötatud mitmeid tipptasemel lahendusi, nagu Fireman Access või SD Switch.
TÄIUSTATUD JUHIABISÜSTEEMID (ADAS)
tuletõrjujate väljaõpe
Ainus tootja maailmas, kes on kaasanud oma insenerimeeskonda täiskohaga tuletõrjekolonelleitnandi ja teeb regulaarselt koostööd maanteepäästemeeskondadega – Renault on vaid mõne aastaga koolitanud välja 5000 tuletõrjujat 19 riigist! 2023. aastal on kavas uued koolitused Euroopas ja Ladina-Ameerikas.
OHUTUSSÜSTEEMID
QRescue Renault: ajaline kokkuhoid päästeteenistusele
Sõiduki esi- ja tagaklaasil asuv QR-kood QRescue Renault, võimaldab tuletõrjujatel opeatiivselt ligi pääseda kahjustatud sõiduki tehnilisele teabele, mis on mõeldud päästjatele.

See ligipääs tagab tuletõrjujatele hädavajaliku info, et tõhusalt ja ohutult reageerida. See säästab ligemale 15 minutit väärtuslikku aega, et aidata ohvreid kuldse tunni* jooksul.

* kriitiline aeg peale avariid
LAB'i AJALUGU
igapäevased edusammud liiklusohutuse vallas
1969. aastal Renault Group'i ja PSA poolt asutatud LAB on liiklusõnnetuste, biomehaanika ja inimkäitumise uurimisele spetsialiseerunud labor. Selle missioon on vähendada liiklusõnnetuste ohvrite arvu ning 50 aastaga on see aidanud vähendada hukkunute arvu viis korda.
PRIX INNOVATION SÉCURITÉ ROUTIÈRE 2024 VÕITJA
Prix Innovation Sécurité Routière 2024 võitja
Prix Innovation Sécurité Routière 2024 žürii auhinna võitnud safety coach analüüsib võimalikke teel olevaid riske, tuginedes ümbruskonnast kogutud andmetele ja kuvades selle info openR ekraanile.

Koos sinu sõiduvõtteid hindava safety score'iga kuvatakse sulle iga teekonna lõpus detailne analüüs ja lihtsad nõuanded, kuidas veelgi ohutumalt sõita.

mobiilsus ja ohutus tulevikus

Renault’ liiklusohutuspoliitika põhineb 5 teljel: teadlikkus, ennetamine, korrigeerimine, kaitse ja päästmine. Pidev töö selliste uuenduste kallal nagu Safety score, Safety coach ja Safety guarian toob kaasa revolutsiooni sõiduohutuses.
H1st vision
H1st vision kehastab meie nägemust liikuvuse turvalisemast tulevikust ning Renault’ Human First Program'i uurimis- ja arendustegevusest.
12 Software République'i ökosüsteemi kuuluva ettevõtte poolt ühiselt välja töötatud ideeauto esitleb visiooni mobiilsuse tulevikust koos kõigi liiklejate ohutuse suurendamiseks loodud tehnoloogiatega.