omadused

Renault 5 Turbo 3E
Renault 5 Turbo 3E kehastab absoluutset kirge spordi vastu. Kõige võimsam ja tõhusam mudel marki ajaloos*.

*ootab sertifitseerimist
tehnilised andmed
Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980     
mootor 2 elektrimootorit tagumiste rataste vahel  4-silindrine turboga bensiinimootor, keskselt tagas asetsev, 5-käiguline mehaaniline käigukast  
vedav sild tagavedu  tagavedu  
maksimaalne võimsus  540 hj (400 kW)*  160 hj 6000 p/min juures  
maksimaalne pöördemoment  4800 Nm*  206 Nm  
kaalu ja võimsuse suhe  2,7 kg/hj  6 kg/hj  
platvorm individuaalselt kohandatav  põhineb Renault 5-l
kaal ja mõõtmed
Renault 5 Turbo 3E Renault 5 Turbo 1980
pikkus 4,08 m      3,66 m
laius 2,03 m      1,75 m
kõrgus 1,38 m      1,32 m
teljevahe  2,57 m      2,43 m
tühimass (kasutusvalmis auto)  1400 kg*      970 kg
omadused
Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980     
0–100 km/h  vähem kui 3,5 s*  6,9s
0–200 km/h  vähem kui 9 s*  /
80–120 km/h  vähem kui 2 s*  /   
400 m vähem kui 11 s*  15s    
1000 m vähem kui 20 s*  27,8s
maksimaalne kiirus  270 km/h*        üle 200 km/h
elektriomadused
Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980     
hinnanguline sõiduulatus WLTP järgi  üle 400 km*  /
laadimisvõimsus AC  11 kW     /
laadimisvõimsus DC  kuni 350 kW  /   
laadimisaeg DC 15%-lt 80%-le  15 min* 300 kW alalisvoolu jaamas  /   
pinge 800 V     /
aku mahtuvus (kasutatav)  70 kWh          /
keskkonnamärgis  0  /
*Tehnilised andmed võivad muutuda enne auto sertifitseerimist.
lisateave

erandlikud omadused

Renault 5 Turbo 3E
Spordilise iseloomu ruut
Topeltelektrimootor arendab võimsust 540 hj (400 kW) ja võimaldab kiirendada 0–100 km/h vähem kui 3,5 sekundiga, maksimaalse kiirusega 270 km/h rajal. Turbo vaim naaseb radikaalsete omadustega.
Võimas pöördemoment, kohe kättesaadav
Kaks mootorit, mis käitavad tagumisi rattaid, tekitavad kohese pöördemomendi koguväärtusega 4800 Nm, tagades välkkiirenduse ja pideva kiirenduse. Spetsiaalsed rehvid, mis on paigaldatud 20-tollistele velgedele, tagavad suurepärase haarduvuse. Veelgi radikaalsem "overtake" nupp roolis aktiveerib lisavõimsuse ületamise ajal.
Innovatiivne "mootor-rattas" tehnoloogia
Paigutades kumbagi mootorit tagumisse rattasse, kasutatakse kogu nende võimsust ilma kadudeta, tagades optimaalse reageerimiskiiruse ja parema energiatõhususe. See tehnoloogia vähendab osade arvu ja kaalu, parandades Renault 5 Turbo 3E manööverdusvõimet, omadusi ja sõiduulatusi. Võimalus kontrollida pöördemomenti igale rattale tagab optimaalse haarduvuse ja juhtimise.

põnev manööverdusvõime

Renault 5 Turbo 3E
Unikaalne konstruktsioon
Kandekonstruktsioon süsinikkiust ühendab kergusega ja jäikusega, muljetavaldava pikkuse ja laiuse suhtega 2 (4,08 m pikkus ja 2,03 m laius). Renault 5 Turbo 3E on sama lai kui superauto, kuid mõne detsimeetri võrra lühem, mis võib talle tuua mini-superauto tiitli.
Muljetavaldav dünaamika
Tühimassiga 1450 kg ja võimsusega 540 hj tagumistel ratastel pakub Renault 5 Turbo 3E erakordset kaalu ja võimsuse suhet 2,7 kg/hj. Teljevahe 2,57 m ja madal raskuskese tänu põrandasse paigaldatud akule tagavad maksimaalse manööverdusvõime.
Juhtimine vastavalt vajadustele
Saadaval on mitu sõidurežiimi. Rajal režiim "race"¹ ja funktsioon "drift assist"² koos rallikäigukangiga võimaldavad teha kontrollitud libisemisi järskudes kurvides. Teel saab auto käitumist kohandada mugavuse ja dünaamika vahel, kasutades režiime "normal", "sport" ja "snow"³.

¹võidusõidurežiim
²kontrollitud libisemine kolme toetusastmega
³lumirežiim

elektriline iseloom

Renault 5 Turbo 3E
Unikaalne platvorm
Renault Groupi parimad oskused ja teadmised on kasutatud Renault 5 Turbo 3E arendamisel. Alumiiniumplatvorm on spetsiaalselt loodud Alpine Carsi inseneride poolt, et olla võimalikult kerge ja tagada autole maksimaalne manööverdusvõime.
Saadaval olev sõiduulatus
70 kWh aku, mis asub põranda all, tagab hinnangulise sõiduulatuse WLTP järgi üle 400 km* teel ja fenomenaalne võimsus rajal. Kõrged omadused igas olukorras.

*Tehnilised andmed võivad muutuda enne auto sertifitseerimist.
Ülikiire laadimine
Aku toetab ülikiiret laadimist tänu 800 V infrastruktuurile ja võimsusele kuni 350 kW alalisvoolu. Vaid 15 minutit kulub aku laadimiseks 15%-lt 80%-le.