Kasuta elektrimootorit ilma, et peaksid autot pistikust laadima!
E-Tech hübriidautode varustuses on aku, mida laetakse kineetilise energia abil. Aeglustuse ja pidurduse ajal salvestab aku energiat, mida tekitab elektrimootori liikumisjõud. Muudes olukordades toimib sisepõlemismootor generaatorina, mille abil akut laetakse.
millist mootorit kasutatakse käivitusel?
Renault' hübriidautod liiguvad paigalt täiselektrilises režiimis. Parima kiirenduse tagamiseks jätkub sõit seejärel mitmeid kilomeetreid täiselektrilises režiimis ning seejärel, vastavalt vajadusele, lülitub sõiduk automaatselt sisepõlemismootorile ümber.
kas on võimalik pidevalt ainult täiselektrilises režiimis sõita?
Hübriidauto ühendab endas elektrimootori ja sisepõlemismootori, võimaldades sõita kuni 80% linnasõitudest täiselektrilises režiimis. Lisaks on E-Tech tehnoloogia energia taastootmise maht suurem kui teistel müügil olevatel hübriididel, mis võimaldab sul sõita elektrilises režiimis pikemaid vahemaid.
kas kolm mootorit töötavad samaaegselt?
Hübriidautod on ehitatud nagu elektriautod, millele on lisatud sisepõlemismootor. See tähendab täiselektrilises režiimis käivitust ja täiselektrilist sõitu mõnede esimeste kilomeetrite jooksul. Aku täituvuse vähenemisel rakendatakse tööle sisepõlemismootor, mis tähendab sõitmist täielikus hübriidrežiimis. Sellisel juhul töötavad mõlemad mootorid samaaegselt.