hübriidauto kütusekulu?

E-Tech full hybrid - consumption - Renault
E-Tech hybrid tehnoloogia - väiksem kütusekulu
Meie laadimisvajaduseta ja plug-in hübriidmootorid võimaldavad tänu erinevate jõuallikate intelligentsele elektroonilisele juhtimisele, vähendada sõiduki kütusekulu.

Sõltuvalt kasutustingimustest töötavad elektri- ja sisepõlemismootor kas iseseisvalt või ühiselt, mis võimaldab vähendada kütusekulu.

võrdlus

  E-Tech full hybrid
E-Tech plug-in hybrid
kütusesääst  kuni 40%  kuni 75%  
linnasõidud täiselektrilises režiimis  kuni 80%   kuni 100%  
kiirus täiselektrilises režiimis  kuni 130 km/h**  kuni 135 km/h  
sõiduulatus täiselektriliselt  kuni 5 minutit  kuni 50 km*  
aku mahtuvus  kuni 2 kWh  kuni 10,4 kWh  
laadimine voolusõrgust või laadimisjaamast  ei  
jah  
energia taastootmine aeglustusel ja pidurdusel   jah  
jah  
käivitus täiselektrilises režiimis  jah  
jah  
tehnoloogia  
1 veoaku
 + 2 elektrimootorit
 + 1 sisepõlemismootor
 + 1 automaatkäigukast
1 veoaku
 + 2 elektrimootorit
 + 1 sisepõlemismootor
 + 1 automaatkäigukast
* WLTP
** sõltuvalt mudelist ja versioonist

E-Tech full hybrid sõidukite kütusekulu

Laadimisvajaduseta hübriidautod on loodud eesmärgiga muuta reisimine optimaalseks ja igapäevane elu lihtsamaks. Bensiin, elektrienergia, sõiduulatus - need on E-Tech full hybrid tehnoloogia peamised märksõnad.
KÜTUSESÄÄST
E-Tech full hybrid - fuel savings - Renault
kütusesääst
Peamine erinevus sisepõlemismootoriga autodega võrreldes seisneb kütusesäästus. See näitaja võib erineda 25% niinimetatud "kombineeritud" marsruutidel (linnalähedastel maanteedel) ja kuni 40% linnasõitudel.*

* WLTP andmetel
KÜTUSEKULU JUHTIMINE
E-Tech full hybrid - managing consumption - Renault
kütusekulu juhtimine
Erinevate jõuallikate (elektrilise, hübriid ja sisepõlemise) vahelduv kasutamine võimaldab laadimisvajaduseta hübriidautodel kulutada vähem kütust kui kulub analoogsel sisepõlemismootoriga mudelil.

Kütusekulu aitab optimeerida automaatne jõuallikate vahetus ja energiat taastootev pidurdus. Energiahaldussüsteemiga sõiduk kontrollib kütuse tarbimist autonoomselt ja pidevalt.
ELEKTRILINE SÕIT
E-Tech full hybrid - electric driving - Renault
sõitmine elektrilises režiimis
Laadimisvajaduseta hübriidautode puhul pole küsimus sõiduulatuses, vaid täiselektriliselt sõitmise ajas.
E-Tech full hybrid autodel ei saa seda aega välja arvutada, kuna akut laetakse aeglustusel ja pidurdusel ning neid ei ole võimalik ette ennustada. Hinnanguliselt võib täiselektriliselt läbitud vahemaa moodustada linnasõitudest kuni 80%.
E-TECH FULL HYBRID SÕIDUKITE KÜTUSEKULU
E-Tech full hybrid sõidukite kütusekulu
  • Austral E-Tech full hybrid: alates 4,6 l/100 km* (vaata energiamärgist)
  • Clio E-Tech full hybrid: alates 4,1 l/100 km* (vaata energiamärgist)
  • Captur E-Tech full hybrid: alates 4,7 l/100 km* (vaata energiamärgist)
  • Espace E-Tech full hybrid: alates 4,6 l/100km*​ (vaata energiamärgist)
* WLTP andmetel

E-Tech plug-in hybrid'i kütusekulu

Plug-in hübriidautodel on samasugune jõuallikas, nagu laadimisvajaduseta hübriididel: 2 elektrimootorit + sisepõlemismootor. Plug-in hübriidautode elektrimootorid töötavad koos suurema mahtuvusega akuga, mida saab vooluvõrgust laadida. See kombinatsioon vähendab märgatavalt igapäevast kütusekulu.
KOKKUHOID JA KÜTUSEKULU
E-Tech full hybrid - écologie et consommation - Renault
kokkuhoid ja kütusekulu
Plug-in hübriidauto CO2 heitkogus on kuni 75% väiksem (WLTP tsüklis) ja kuni 100% väiksem täiselektrilises režiimis. Kui autot vooluvõrgust ei laeta, töötab see nagu tavaline hübriid, kuid suurema kütusekuluga, mida põhjustab raskem aku.
SÕIDUULATUS TÄISELEKTRILISES REŽIIMIS
E-Tech full hybrid - autonomie électrique - Renault
sõiduulatus täiselektrilises režiimis
Renault' plug-in hübriidautode sõiduulatus elektrilises režiimis on kuni 50 km*. Nagu ka elektriautode puhul, sõltub sõiduulatus mitmetest teguritest, nagu juhi sõidustiil ja teeolud. Maanteel jääb sõiduulatus enamasti 25 kuni 40 km vahemikku.

* WLTP kombineeritud tsüklis
LAADIMISREŽIIM
E-Tech full hybrid - recharge - Renault
laadimisrežiim
Plug-in hübriide laetakse kas vooluvõrgust või sõidu ajal (läbi energiat taastootva pidurduse).
Tühja akuga sõites toimub laadimine sarnaselt full hybrid sõidukitele, kineetilise energia salvestamisega laetakse umbes 10% aku mahtuvusest.
E-TECH PLUG-IN HYBRID SÕIDUKITE KÜTUSEKULU
E-Tech plug-in hybrid sõidukite kütusekulu
Plug-in hübriidautod eristuvad laadimisvajaduseta hübriididest suurema kütusesäästu poolest.
  • Megane E-Tech plug-in hybrid: alates 1,2 l/100 km* (vaata energiamärgist)
  • Captur E-Tech plug-in hybrid: alates 1,4 l/100 km* (vaata energiamärgist)
* WLTP andmetel

lahendused kütuse säästmiseks ja elektrilises režiimis sõitmiseks

E-Tech full hybrid - e-nav - Renault
funktsioonid E-Nav ja ennustav hübriidsõit
E-Tech tehnoloogia koos funktsiooniga Hybrid Predictive Driving optimeerib aku laetuse taset sõltuvalt määratud sihtkohast.
Asukohta arvestades ennustab auto aja, mil läbitakse linna või reljeefsemat maastikku, ning rakendab vastavalt sellele tööle kas sisepõlemismootori, hübriid või täiselektrilise režiimi. See võimaldab säästa kütust ning suurendada sõiduulatust ja auto jõudlust.

* sõltuvalt sõidukist
E-Tech full hybrid - mode e-save - Renault
E-Save sõidurežiim
E-Save režiimis saad säilitada vähemalt 40% täiselektrilist sõiduulatust, et see vajalikul ajal kasutatav oleks.
E-Tech full hybrid - preheating - Renault
salongi eelsoojendus või -jahutus (plug-in hybrid)
Sarnaselt elektriautoga saad My Renault rakenduse kaudu talvel lülitada sisse salongi eelsoojenduse ja suvel konditsioneeri, kui auto on vooluvõrku ühendatud. Saad alustada päeva maksimaalse sõiduulatuse ja sõiduvalmis autoga.

sinu küsimused hübriidauto kütusekulu kohta

MILLEKS KASUTATAKSE VEOAKUT?
Veoakut kasutatakse energia salvestamiseks, mida on vaja hübriidauto korrektseks funktsioneerimiseks hübriid- või täiselektrilises režiimis sõitmisel.
KUIDAS VEOAKUT LAADIDA?
Laadimiseks on 3 erinevat võimalust:
  • energia taastootmise kaudu aeglustusel ja pidurdusel. Seda nimetatakse rekuperatiivpidurduseks ((liikumisest tekkiv kineetiline energia muundatakse elektrienergiaks);
  • optimeerides sisepõlemismootori tööd, et toota elektrienergiat hübriid- või bensiinirežiimis töötamise ajal;
  • ühendades auto laadimiseks vooluvõrku (kuid see variant on võimalik vaid plug-in hübriidsõidukite puhul).
KAS VEOAKUSID SAAB TAASKASUTADA?
Nagu elektriautode akude puhul, tagab Renault ka hübriidseeria autode akude taaskasutamise, tehes selleks koostööd spetsialiseerunud tööstuslike partneritega.

tutvu lähemalt